5.12.07

Poca feina, ja ho sé...

Sí, sí, sí... alguns pensareu que tinc molt poca feina. No és que en tingui poca, simplement suposo que jo també volia tenir el meu espai on poder dir bestieses de manera pública. Espero que a algú li desperti un mínim interès... perquè el desig és d'omplir aquest espai amb fets o paraules que aixequin l'ànim de la parròquia. Evidentment, no ho puc amagar, el protagonista de Murphi's rules acabarà essent el meu fidel amic, l'Ash. Ell s'ho mereix tot, i també la meva fidel amiga -no perquè ella sigui també un gos... sinó perquè crec que ells dos personalitzen, per a mi, el veritable sentit de la paraula amistat-, l'Agnès, que ha sabut recomposar les meves cendres i donar-me les empentes que necessito per seguir pedalant (i mai tan ben dit). Per a tots dos, i per a mi, aquest blog.

Un petó per a tots!

Ivan

3 comentaris:

Anna ha dit...

Que bé! Així aniré tenint notícies fresques i canines de l'Empordà! :)
I des de dissabte que ja conec personalment l'Ashi, encara millor... :P

Endavant amb el bloc, i un petó als tres des de Barcelona, ciutat on fa ventet (no tramuntana) i s'espanten ;)

Miquel Riera ha dit...

Felicitats Ivan !!!! , que tinguis molta sort en aquest projecte ,i si necessites alguna cosa tu demana (que demanar es de franc) .
Jo de moment aprofito per comentar que aquest diumenge 16 , participem al Festival d'arts Marcials en benefici de "La Marató de TV-3" que se celebrerà al polisportiu de Figueres.
Vinga fins la propera.

Miquel Riera ha dit...

Per cert , si vols posar l'enllaç amb el blog del Judo Empordanes : http://ajaeblog.blogspot.com