26.12.07

Per molts anys!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Aquí la teniu! Amb aquest rostre seriós per dissimular el que porta dins i aquest marc nadalenc... la noia en qüestió, l'Agnès de can ni piu, fa aquest dijous 28 primaveresssssss!!!!!!! Per mooooooooooooooolts anysssssssssssssssss! Muaks, muaks!!! Per cert, no em puc oblidar de felicitar també el meu fillet, l'Ash, que el dia de Nadal en va fer 3! Felicitats a tots dos!!!

Un petonàs i una abraçada del boig que tant us... bé, ja sabeu... jeje. I a veure si us deixeu anar i em convideu a un bon àpat a... bé, això també ho sabeu!

1 comentari:

agi ha dit...

Moltíssimes gràcies!!!! ara, que no calia fer pública aquesta foto... :-P
He intentat convidar-te a dinar, ja ho saps, però no ho he aconseguit. Ho seguiré intentant, dissabte podem provar el Trull d'en Francesc, i si també ens acaben convidant ho provem a la Fonda i sinò...
Aquí, al meu costat, tinc el secretari, que es queixa i diu que li sembla molt maca la felicitació però que ell no ha percebut cap augment en la seva dosi d'aliment que li faci notar que era el seu aniversari.

petonets****