18.3.09

UN DOLGUT RESPIR

Estimats visitants, m'adreço a vosaltres per fer-vos saber que, durant una temporada, el blog deixarà de ser actualitzat amb les notícies que, durant prop d'un any (més de 270), hi han anat apareguent. Impossibilitats de dedicació, combinades amb el baix nombre de visitants i el nul rendiment d'un portal d'aquestes característiques -tot i oferir informacions privilegiades actualitzades quasi a l'instant- m'han fet prendre aquesta decisió. Vaig engegar aquest projecte amb molta il·lusió, la mateixa que he anat perdent a mesura que he vist davallar el nombre de visitants i he estat conscient que difícilment les estones de dedicació em comportarien algun benefici lluny del plaer de poder lluir-lo. Així doncs, em veig obligat a entonar un "fins una altra", o potser un "fins aviat".

De tota manera, estic obert a propostes que puguin sorgir i que permetin mantenir viu el blog (no serà desactivat i els widgets de la columna de la dreta seguiran estan operatius amb informacions i resulltats actualitzats). Si algun particupar, club, entitat o empresa tingués el desig de fer-se càrrec del manteniment del blog (una tasca molt senzilla), només ha de posar-se en contacte amb mi al correu ivi099@hotmail.com, i buscaríem una fórmula per cedir les claus d'accés. Reitero, espero que aquest parèntesi que s'obre es pugui tancar algun dia.

Moltes gràcies als habituals per la confiança. Una abraçada.


Ivan Pulido

2 comentaris:

Miquel Riera ha dit...

Hola Ivan , entenc la teva posició i sé que es dificil tirar endavant sensa el recolzament de la gent , com ja saps jo també porto un Blog ( http://ajaeblog.blogspot.com ) , i moltes vegades espero algún comentari o alguna opinió per tal de saber que hi ha algú que mira el que escric . Penso que tu feies una bona feina , i jo era un dels que habitualment visitava el teu blog (2 cops per setmana ). Espero que properament aixó continui , i si comences algun nou projecte relacionat amb l'esport t'agrairia que m'ho fessis saver.
Vinga , anims , molta sort i fins la propera

Anònim ha dit...

Sento sentir aixó, espero que tornis aviat, jo et tenia linkat al meu blog i era visitant asidu
http://correlluisa.blogspot.com/
Ramon Mitjà